Heeft u een klacht

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Uiteraard is het vervelend dat u niet tevreden bent over uw ervaring met Horecakleding4you.nl. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan ons door te geven. Dit kan per e-mail, telefonisch of reguliere post. Beschrijf uw klacht zo precies mogelijk. Wij doen er graag alles aan om uw klacht zo snel mogelijk op te lossen.

Onze gegevens:

4youwebshops.nl
Saffierstraat 211 2403XS Alphen aan den Rijn.
E-mail: info@4youwebshops.nl
Telefoon:06-83677733.

Na ontvangst krijgt u een bevestiging.

Mocht alle inspanningen niet leiden tot ieders tevredenheid, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur, waar wij bij zijn aangesloten, via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.