Klanten informatie

Levering
Na ontvangst van uw betaling verzenden wij uw bestelling via pakketdienst DHL. (Andere pakketdiensten kunnen tijdelijk worden ingezet.)
Wij leveren alle artikelen van uw bestelling in één complete zending. Er kunnen een deel van de artikelen niet op voorraad zijn. In overleg met u, kan een deelzending van de artikelen gewenst zijn en kunnen de artikelen welke wel op voorraad zijn, alsnog worden verstuurd. Naleveringen zijn op kosten van Horecakleding4you.nl.
Mocht uw pakket beschadigd worden aangeboden, dan kunt u het pakket weigeren. Besluit u toch om het pakket aan te nemen, maakt dan een aantekening op de vrachtbrief. Neem ook even contact met ons op. Info@4youwebshops.nl

Levertijd
Na ontvangst van uw betaling verzenden wij uw bestelling via pakketdienst DHL. (Andere pakketdiensten kunnen tijdelijk worden ingezet.)
Wij leveren alle artikelen van uw bestelling in één complete zending. Er kunnen een deel van de artikelen niet op voorraad zijn. In overleg met u, kan een deelzending van de artikelen gewenst zijn en kunnen de artikelen welke wel op voorraad zijn, alsnog worden verstuurd. Naleveringen zijn op kosten van Horecakleding4you.nl.
Mocht uw pakket beschadigd worden aangeboden, dan kunt u het pakket weigeren. Besluit u toch om het pakket aan te nemen, maakt dan een aantekening op de vrachtbrief. Neem ook even contact met ons op. Info@4youwebshops.nl

Spoed orders
Mocht u de artikelen sneller willen ontvangen dan bovenstaande levertijden, dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen. In overleg kunnen wij zeker tot een oplossing komen.

Verzendkosten
De verzendkosten in Nederland zijn: € 7,50 excl. BTW. ( Soms kan er een tijdelijke verlaging worden gebruikt) De verzendkosten in België zijn: € 12,50 excl. BTW. Overige landen zijn de kosten op aanvraag.
De verzendkosten worden getoond voor het afrekenen/betalen van de artikelen die u in uw winkelwagen heeft geplaatst.

Horecakleding

Horecakleding moet kwaliteit en stijl uitstralen. Onze ervaring en kennis zorgen ervoor dat wij die uitstraling kunnen verzorgen. Hieronder valt ook de bedrijfsidentiteit uitgevoerd door uw logo te borduren of te bedrukken.

Borduren

Borduren Een borduring geeft een herkenbare, uniforme uitstraling en is een duurzame oplossing voor uw logo op de bedrijfskleding.

Voordelen:

  • herkenbaar;
  • zeer duurzaam;
  • exclusieve uitstraling;
  • minder geschikt voor dunne stoffen (de borduring trekt);
  • details of zeer kleine letters zijn moeilijk te borduren.

Aanleveren:

Als u besluit uw gehele logo te laten borduren dan verzoeken wij u, uw logo in een duidelijk JPG bestand aan te leveren. Als u besluit alleen tekst te laten borduren op uw kleding dan verzoeken wij u deze tekst door te geven alsmede het lettertype en kleurcode(s) waarin u dit wenst.

Borduurkaart:

Van het door u toegestuurde bestand maken wij een borduurkaart van uw logo. Een borduurkaart wordt éénmalig gemaakt en deze bewaren wij voor u voor nabestellingen.

De kosten hiervan zijn eveneens éénmalig.

Prijs:

De prijs van een borduring van uw logo of naam hangt af van het aantal steken, het aantal kleuren, en de complexiteit van het ontwerp. Voor een vrijblijvende offerte kunt u uw ontwerp onder vermelding van uw bedrijfsnaam/naam aan ons e-mailen op info@4youwebshops.nl. Vermeld dan in de begeleidende e-mail ook de kleurcode(s) waarin u het logo op de kleding geborduurd wenst te hebben.

Bedrukken

Een alternatief voor borduren is bedrukken van de bedrijfskleding. Wij maken gebruik van transferdruk. De tranfers worden aangebracht onder hitte en druk op de horecakleding. De transfers kunnen op 60 graden gewassen worden. Tevens hebben wij ook transfers die tot 95 graden wasbaar zijn. Neemt u hiervoor contact met ons op.

Voordelen:

  • zeer kleine details zijn goed te bedrukken;
  • transfers kunnen wij op voorraad te leggen, voor een snelle nalevering;
  • goedkoper dan borduren;

Nadelen:

  • wasbaar tot 60 graden (of tegen meerprijs 95 graden);
  • een transfer mag niet in aanraking komen met grote hitte zoals een strijkijzer;
  • minder duurzaam.

Wat moet u aanleveren:

Als u besluit uw gehele logo te laten bedrukken dan verzoeken wij u, uw logo aan te leveren in een vector-bestand ( EPS, AI (Abode Illustrator) of CD (Correl Draw) bestand) inclusief de PMS-kleurnummers van uw logo. Let op: Uw drukker heeft dit vector-bestand vaak tot zijn beschikking.

Prijs:

De prijzen voor bedrukken hangen sterk af van de aantallen. Wij maken hiervoor graag een speciale offerte.

Veilig en gemakkelijk betalen bij 4youwebshops.nl

In de webwinkel heeft u de keuze uit verschillende betalingsmogelijkheden.

IDeal
Deze betaalmethode is mogelijk voor iedereen met een Nederlandse bankpas en kaartlezer. Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u telebankiert, kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

Paypal
Met een PayPal account kunt u direct betalen voor al uw aankopen zonder dat u persoonlijke informatie over het internet hoeft te sturen. PayPal is dus een hele makkelijke en veilige betaalmethode. Om te kunnen betalen met PayPal, moet u zich eenmalig registreren. Dit kunt u het beste doen vóórdat u een aankoop doet. Door u te registreren maakt u uw eigen Paypal betaalrekening aan. Op de PayPal website kunt u heel eenvoudig het tegoed online aanvullen. Het geld is direct beschikbaar voor betalingen of aankopen.

Bankoverschrijving
Indien u niet over internetbankieren, IDEAL of PayPal beschikt, dan kunt u kiezen om het bedrag zelf over te maken via uw eigen bank.  Vermeld dan wel uw ordernummer! Ordernummer kwijt, dan kunt u deze terugvinden als u bent ingelogd, bij ‘recente orders’. Uw bestelling wordt direct verzonden, zodra u het geld heeft overgemaakt. Bankgegevens staan bij ‘contact’ vermeld. Indien de betaling niet binnen 7 dagen is ontvangen, wordt de order zonder tegen bericht geannuleerd.

Op rekening

Betalen op rekening is bij ons geen probleem voor klanten die regelmatig bij ons bestellen en dit op factuurbasis doen. Neem hierover contact op info@4youwebshops.nl. Uw order wordt direct na bestelling verzonden en vervolgens heeft u 14 dagen de tijd om de factuur te voldoen.

Retourneren

Wanneer een artikel of artikelen niet voldoen aan uw verwachtingen, kunt u gebruik maken van het wettelijke herroepingsrecht. De herroepingstermijn bedraagt 14 dagen. Alvorens u het artikel of artikelen retourneert, dient u altijd schriftelijk melding te maken. Gebruik hiervoor het “Formulier voor Herroeping”. Schriftelijke melding per email versturen naar info@4youwebshops.nl.
Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op om e.e.a. af te handelen. Artikelen dienen te worden geretourneerd in de originele, onbeschadigde verpakking en te worden voorzien van een kopie van uw “Formulier voor Herroeping”. Zodra wij uw retourzending in goede orde hebben ontvangen, maken wij de creditering van uw aankoop bedrag (inclusief verzendkosten van de aankoop) in orde. Ten hoogste de verzendkosten voor het retoursturen komen voor rekening van de klant. U kunt uw bestelling terugsturen via een pakketdienst naar uw keuze.

Indien u een verkeerd geleverd of beschadigd product heeft ontvangen, laat dit ons dan zo snel mogelijk weten per email. Wij zullen er alles aan doen om u een goede oplossing te komen.

Voor de goede orde.
Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat 4youwebshops.nl niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom altijd om een traceercode en bewaar deze goed.

Acceptatie retourgoederen.
Retourzendingen worden alleen geaccepteerd indien de verpakking van het artikel onbeschadigd is, alle labels er nog aan zitten en het product niet gedragen en/of gewassen is. Wij houden het recht voor om het retour te nemen van het artikelen of de artikelen te weigeren, als niet aan onze eisen is voldaan.

KWALITEITS- & KEURMERKEN

 Oeko-Tex® SteP en Oeko-Tex® STANDARD 100.

Veel van de stoffen zijn gecertificeerd met het OEKO-TEX® SteP of het EOKO-TEX® 110-keurmerk.

Dat betekent dat ze op een duurzame manier zijn geproduceerd en dat er weinig tot geen chemicaliën zijn gebruikt. Kortom: eerlijke kleding voor de bewuste chef!

Tencel®

Voor onze chefkleding zijn wij zeer zorgvuldig bij het selecteren van onze stoffen. Zo hebben wij bij een aantal producten ervoor gekozen om met Tencel® te werken. Deze stof heeft een verkoelend effect en is absorberend. Daardoor droogt het zelf sneller dan katoen. Wij willen natuurlijk alleen de beste materialen voor onze producten.

SecondLife®

SecondLife® is een garen dat uit gerecyclede plastic flessen wordt gewonnen. Het is goed industrieel wasbaar en daardoor erg geschikt als kokskleding. In combinatie met Tencel® ontstaat een jersey-stof die flexibel is, licht van gewicht en voor veel bewegingsvrijheid zorgt. U vindt deze stof bijvoorbeeld terug in de FX-Collectie.

Amfori  BSCI

Chaud Devant® werkt met Europese ateliers die amfori BSCI Member zijn. Amfori BSCI is een bekend keurmerk dat staat voor goede, veilige wekomstandigheden en een fatsoenlijk loon. Daarnaast checkt Chaud Devant de ateliers door deze zelf regelmatig te bezoeken.

Coolmax®

Als chef wilt u natuurlijk wel lekker koel blijven. Daarom zijn producten als onze ondergoedlijn gemaakt van onder andere COOLMAX®. Deze zachte stof is ademend, absorbeert vocht en droogt snel. Zo blijft u lekker fris en kunt u optimaal presteren in de keuken.

Waste2Wear®

Met Waste2Wear® wil Chaud Devant zijn steentje bijdragen aan een groenere wereld. De producten met Waste2Wear®-logo zijn gemaakt van gerecyclede flessen. Deze flessen worden verwerkt tot polyester, waar vervolgens de RPB-collectie van wordt gemaakt.

Privacyverklaring

Dit is de website van 4youwebshops.nl
Ons vestigingsadres is Saffierstraat 211 2403XS Alphen aan den Rijn
Ons postadres is Saffierstraat 211 2403XS Alphen aan den Rijn
Ons Inschrijvingsnummer bij de Kamer van Koophandel is 55502466
Ons B.T.W.-nummer is NL82851347803

Privacyverklaring
Versie 0.1
Deze pagina is voor het laatst aangepast op 25 mei 2018.
4youwebshops.nl respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld.
Op deze pagina laten we u weten welke gegevens we verzamelen als u onze website gebruikt, waarom we deze gegevens verzamelen en hoe we hiermee uw gebruikservaring verbeteren. Zo snapt u precies hoe wij werken.

Deze privacyverklaring is van toepassing op de diensten van 4youwebshops.nl. Voor de toegang tot en het gebruik van deze website (www.bedrijfskleding4you.nl) van 4youwebshops.nl gelden, naast de toepasselijke wet- en regelgeving, de hierna genoemde condities en bepalingen. U dient zich ervan bewust te zijn dat 4youwebshops.nl niet verantwoordelijk is voor het privacybeleid van andere sites en bronnen. Door gebruik te maken van deze website geeft u aan het privacybeleid te accepteren.

Gebruik persoonsgegevens
(Door u verstrekte gegevens)

Als u een bestelling plaatst, hebben we uw naam, e-mailadres, afleveradres en betaalgegevens nodig om uw bestelling uit te voeren en u van het verloop daarvan op de hoogte te houden. Wij gebruiken daartoe een beveiligde verbinding.

Om het winkelen bij 4youwebshops.nl zo aangenaam mogelijk te laten zijn, slaan wij met uw toestemming uw persoonlijke gegevens en de gegevens met betrekking tot uw bestelling en het gebruik van onze diensten op. Hierdoor kunnen wij de website personaliseren.

Wij gebruiken uw e-mailadres om u te informeren over de ontwikkeling van de website en over speciale aanbiedingen en acties. Als u hier niet langer prijs op stelt, kunt u zich uitschrijven op onze website.

Als u bij 4youwebshops.nl een bestelling plaatst worden uw gegevens veilig opgeslagen. U kunt een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven zodat uw naam en adres, telefoonnummer, e-mailadres, aflever- en betaalgegevens, zodat u deze niet bij iedere nieuwe bestelling hoeft in te vullen. Uw gegevens worden op een beveiligde server opgeslagen.

Als u besluit een recensie te schrijven, kunt u zelf kiezen of u uw naam of andere persoonlijke gegevens toevoegt. We zijn benieuwd naar de meningen van onze bezoekers, maar behouden het recht bijdragen die niet aan onze sitevoorwaarden voldoen niet te publiceren.

Registreren
Bij bepaalde onderdelen van deze website moet u zich eerst registreren. Na registratie bewaren wij via de door u gekozen gebruikersnaam de door u opgegeven persoonsgegevens. Wij bewaren deze gegevens zodat u deze niet elke keer opnieuw hoeft in te vullen, zodat wij u kunnen contacteren in het kader van uitvoering van de overeenkomst, facturering en betaling en om een overzicht te geven van de producten en diensten die u bij ons heeft afgenomen.

Wij zullen de aan uw gebruikersnaam gekoppelde gegevens niet aan derden verstrekken, tenzij dat noodzakelijk is in het kader van de uitvoering van de overeenkomst die u met ons sluit of indien dit wettelijk verplicht is. In geval van een vermoeden van fraude of misbruik van onze website kunnen wij persoonsgegevens aan de bevoegde autoriteiten overhandigen.
Om u te kunnen registreren op onze website, vragen wij u de volgende gegevens:
uw NAW gegevens – uw telefoonnummer – uw e-mailadres – uw geslacht.

Verstrekking aan derden
Wij zullen uw gegevens zonder uw toestemming alleen doorgeven aan zorgvuldig geselecteerde partners die nodig zijn voor de uitvoering van haar dienstverlening (zoals het verzenden en/of betalen van uw bestelling). Het voldoen aan een wettelijke verplichting. Het betreft de volgende persoonsgegevens: uw NAW gegevens – uw e-mailadres. Buiten dit worden geen gegevens aan derden verstrekt.

Nieuwsbrief en contactformulier
Wij bieden een nieuwsbrief waarmee wij geïnteresseerden willen informeren over onze producten en/of diensten. Uw e-mailadres wordt slechts met uw expliciete toestemming toegevoegd aan de lijst van abonnees. Iedere nieuwsbrief bevat een link waarmee u zich kunt afmelden.
Als u een contactformulier op de website invult, of ons een e-mail stuurt, dan worden de gegevens die u ons toestuurt bewaard zolang als naar de aard van het formulier of de inhoud van uw e-mail nodig is voor de volledige beantwoording en afhandeling daarvan.
Wij verzamelen uw: NAW gegevens – Telefoonnummer – E-mailadres

Hoe lang we persoonsgegevens bewaren
4youwebshops.nl bewaart uw persoonsgegevens niet langer dan strikt nodig is om de doelen te realiseren waarvoor uw gegevens worden verzameld. Wij hanteren de volgende bewaartermijnen voor de volgende (categorieën) van persoonsgegevens:

Persoonsgegevens na het plaatsen van een order. Na het plaatsen van een order is de bewaartermijn 7 jaar t.b.v. de debiteuren administratie en de wettelijke bewaartermijn van 7 jaar hiervoor. Dit betreft, NAW gegevens, telefoonnummer, emailadres, bankgegevens. Persoonsgegevens via website. Als u geen order geplaatst hebt, dan worden er geen gegevens opgeslagen behalve gegevens die via een cookie verzameld worden. Zie ook hieronder. Deze gegevens worden maximaal 3 jaar bewaard. Deze gegevens bestaan uit;

Google Analytics
Wanneer iemand https://www.horeckleding4you.nl bezoekt gebruiken wij de dienst van een derde partij, Google Analytics, om standaard internet log informatie te verzamelen en details van gedragspatronen van bezoekers. We doen dit om dingen te achterhalen zoals het aantal bezoekers aan de verschillende delen van de website Deze informatie wordt alleen gebruikt op een manier waardoor niemand wordt geïdentificeerd. Wij doen geen enkele poging, en staan Google dit ook niet toe, om de identiteit vast te stellen van diegenen die onze website bezoeken.

Inzage en wijzigen van uw gegevens
Vragen over ons privacybeleid of vragen omtrent inzage en wijzigingen in (of verwijdering van) uw persoonsgegevens kunt u te allen tijde richten aan: info@4youwebshops.nl o o per post naar 4youwebshops.nl – Saffierstraat 211 – 2403XS – Alphen aan den Rijn. Wij stellen het op prijs, als u melding maakt van eventuele onjuiste klantinformatie, zodat wij u in de toekomst op correcte wijze kunnen benaderen. Als u over een account bij4youwebshops.nl beschikt, kunt u bepaalde wijzigingen zelf online doorvoeren.

Beveiliging SSL
Als u een bestelling plaatst bewaren wij uw gegevens op een Secure Server. Onze webshop is beveiligd middels een SSL-certificaat. Een SSL certificaat is een bestand dat zorgt voor een betere beveiliging van gegevens tussen de server (van de website) en een internet browser (zoals Chrome of Internet Explorer). Doordat SSL certificaten een beveiligde sleutel koppelen aan de connectie van een website kunnen gegevens live geëncodeerd worden bewaard, waardoor deze veilig ingevoerd kunnen worden zonder tussenkomst van externe systemen die de gegevens willen onderscheppen. Op deze manier kunnen met name login- en betalingsgegevens zoals wachtwoorden, creditcardnummers en persoonsgegevens veilig gebruikt worden op websites die beveiligd zijn met een SSL certificaat.
Als u de indruk hebt dat uw gegevens toch niet goed beveiligd zijn of er aanwijzingen zijn van misbruik, neem dan direct contact met op via info@4youwebshops.nl

Cookies
Wanneer u onze website bezoekt kunnen wij automatisch enige informatie opslaan op uw computer in de vorm van een cookie om u automatisch bij een volgend bezoek te herkennen. Cookies helpen om de inhoud van onze websites beter af te stemmen op uw behoeften of uw wachtwoord of code zodanig op te slaan zodat u het niet elke keer opnieuw hoeft vast te leggen. Indien u niet wilt dat wij cookies gebruiken, dient u in uw browser ‘cookies off’ in te stellen. Indien u de cookies accepteert, zullen zij gedurende vijf jaar in uw computer blijven, tenzij u de cookies verwijdert. Het uitzetten van cookies kan uw gebruik van onze website en diensten beperken.

Bestellen bij ons gaat via een paar eenvoudige stappen.

1. Account aanmaken.
|Indien u nog geen account bij ons hebt dient u een account aan te maken. Nu kunt u uw gegevens invullen. U krijgt een verificatie e-mail toegestuurd om uw account definitief te maken. U activeert uw account door op de link te klikken. Nu kunt u met uw gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Horecakleding4you zal uw gegevens alleen voor eigen gebruik gebruiken.

2. Inloggen en winkelwagen vullen.
Nadat u bent ingelogd kunt u de winkelwagen vullen. Heeft u uw producten aangeschaft en de winkelwagen gevuld dan gaat u naar ‘betaling’.

3. Winkelwagen controleren.
Controleer nogmaals de inhoud van de winkelwagen. Indien u een ander afleveradres wilt gebruiken dan kunt u deze opgeven. Er wordt hier ook gevraagd de algemenere leveringsvoorwaarden te lezen en akkoord te verklaren.

5. Betaalmethode kiezen
Kies uit de aangeboden betaalmethode.

6. Bestelling versturen
Aan het einde van het bestelproces ziet u een overzicht van de producten die u heeft aangeschaft met de prijzen, verzendkosten en BTW. Vervolgens kunt u alles nog wijzigen. Indien u op ‘Bestelling Bevestigen.’ klikt heeft u de bestelling geplaatst.

Nog even dit. Hoe kunt u uw account beheren? In ‘Mijn Account’ kunt u alle gegevens onderhouden c.q. wijziging, zoals adres, e-mailadres, bezorg- en factuuradres, betalingsgegevens etc..

Alles met zorg uitgevoerd. Bij Horecakleding4you.nl gaan wij met de uiterste zorg om met uw bestelling en leveren wij hetgeen u hebt besteld. Mocht desondanks u niet tevreden zijn met onze behandeling of afhandeling van uw bestelling, dan vinden wij dit erg vervelend en zullen wij trachten tot een oplossing te komen. Stuur in ieder geval een e-mail waarin u aangeeft wat er is misgegaan naar info@4youwebshops.nl. en vermeld zoveel mogelijk relevante gegevens.

Welkom.

Gebruikt de onderstaande knop om uw account gegevens te bewerken. Onderaan vindt u de optie om een nieuw wachtwoord in te stellen. U kunt uw gebruikersnaam of e-mailadres invullen. Vervolgens ontvang u een e-mail die een link bevat. Na het bezoeken van deze link kunt u een nieuw wachtwoord instellen.

Gebruikt de onderstaande knop om naar het inlogscherm te gaan. Hier kunt u uw gebruikersnaam en wachtwoord invoeren. Als u al ingelogd bent komt u terecht op de pagina ‘account bewerken’.

Gebruikt de onderstaande knop om uw account gegevens te bewerken. Op de rechterzijde van heeft u de mogelijkheid om een account aan te maken.

Algemene voorwaarden

Onder leverancier van deze algemene voorwaarden wordt verstaan firma 4youwebshops.nl,

1.1. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle door leverancier gesloten overeenkomsten, alsmede op de totstandkoming van dergelijke overeenkomsten en voorts op alle door leverancier uitgebrachte offertes en opdrachtbevestigingen.

1.2. Bij strijdigheid tussen deze algemene voorwaarden en eventuele door de wederpartij gehanteerde algemene voorwaarden, prevaleren deze algemene voorwaarden. De toepasselijkheid van de door de wederpartij gehanteerde algemene voorwaarden wordt uitdrukkelijk uitgesloten.  

1.3. Afwijkingen van deze algemene voorwaarden zijn slechts bindend, indien en voor zover leverancier zich daarmee schriftelijk akkoord heeft verklaard.

2.1. Alle van leverancier uitgaande offertes, prijsopgaven en dergelijke zijn geheel vrijblijvend, tenzij uitdrukkelijk anders wordt vermeld. Mondelinge toezeggingen binden leverancier pas nadat deze uitdrukkelijk door leverancier (schriftelijk) zijn bevestigd.

2.2. Leverancier is niet eerder gebonden, nadat leverancier een order uitdrukkelijk (schriftelijk) heeft bevestigd, of doordat leverancier(met de voorbereiding van) de uitvoering van een order een aanvang heeft gemaakt. De bevestiging wordt geacht de overeenkomst juist weer te geven, tenzij binnen acht dagen na overhandiging, danwel verzending hiertegen schriftelijk bezwaar is ontvangen. Indien een afzonderlijke schriftelijke bevestiging is uitgebleven, treedt de factuur daarvoor in de plaats.

2.3. Een opdrachtgever wordt geacht bij het accepteren van een aanbieding van leverancier te hebben geïnformeerd naar de tarieven en prijzen van leverancier en daarmee te hebben ingestemd.

2.4. Afbeeldingen, catalogi, tekeningen en verdere aan of door de leverancier verstrekte gegevens zijn aan wijzigingen onderhevig zonder voorafgaand bericht en binden de gebruiker niet.

2.5. Wijzigingen en annuleringen van gedane bestellingen door de wederpartij zijn pas van kracht na schriftelijke akkoordverklaring van de leverancier.

3.1. In geval de leverancier opdracht krijgt tot levering van speciaal ten behoeve van een wederpartij bewerkte c.q. samengestelde producten is de wederpartij verplicht tot aanlevering van direct reproduceerbaar materiaal van goede kwaliteit.

3.2. De leverancier is uitsluitend gehouden vooraf een drukproef ter goedkeuring aan de wederpartij te zenden, indien zulks voor het verstrekken van de opdracht schriftelijk door de wederpartij is bedongen. In dat geval verplicht de leverancier zich uiterlijk vijf weken na ontvangst van de opdracht daartoe en na ontvangst van de opdracht daartoe en na ontvangst van de te reproduceren materialen een drukproef voor te leggen aan de wederpartij, welke drukproef geacht wordt te zijn goedgekeurd indien niet binnen vijf werkdagen schriftelijk op de drukproef is gereageerd.

3.3. Alle kosten van het drukwerk of daarmee samenhangend worden afzonderlijk in rekening gebracht en zijn niet begrepen in overeengekomen prijzen tenzij uitdrukkelijk het tegendeel is bewezen.

4.1. De door leverancier opgegeven levertijden zijn gebaseerd op de omstandigheden die gelden op het moment van het sluiten van de overeenkomst en zijn vrijblijvend, tenzij een bepaalde levertijd door leverancier uitdrukkelijk wordt gegarandeerd.

4.2. Overschrijding van de levertijd verplicht de leverancier niet tot enigerlei vergoeding van schade. Bij overschrijding van de levertijd kan de wederpartij slechts tot ontbinding van de overeenkomst overgaan, nadat zij leverancier schriftelijk heeft gesommeerd. Leverancier heeft dan het recht, alsnog binnen tien werkdagen na ontvangst van de sommatie de zaken geheel of gedeeltelijk na te leveren.

4.3. Indien de wederpartij de levering van leverancier niet aanvaardt, kan leverancier integrale nakoming van de overeenkomst verlangen, danwel de overeenkomst schriftelijk ontbinden, in welk geval de wederpartij, uit hoofde van een tekortkoming een onmiddellijk opeisbare boete ter hoogte van 30% van het factuurbedrag jegens leverancier verbeurt. Dit laat het recht van leverancier onverlet om volledige schadevergoeding te vorderen.

4.4. Tenzij expliciet anders tussen partijen wordt overeengekomen, wordt de aflevering van de zaken geacht plaats te vinden op het moment van feitelijke terbeschikkingstelling daarvan aan de wederpartij, danwel aan een door de wederpartij aan te wijzen derde. Wanneer de wederpartij leverancier verzoekt voor een ander transport zorg te dragen dan gebruikelijk is, geschiedt dit te allen tijde voor risico van de wederpartij.

4.5. Leverancier heeft te allen tijde het recht om in gedeelten te leveren.

5.1. Alle opgegeven prijzen zijn exclusief omzetbelasting(BTW) en andere door de overheid opgelegde heffingen en exclusief eventuele kosten van derden, die door leverancier ten behoeve van voor de wederpartij uit te voeren werkzaamheden zijn ingeschakeld.

5.2. Leverancier is gerechtigd de overeengekomen prijs te verhogen wanneer de kosten van een of meer prijsbepalende factoren stijgen na de datum van het sluiten van de overeenkomst. Prijsbepalende factoren zijn onder meer inkoopprijzen, kosten van vervoer, materiaalprijzen, productieprijzen waaronder loonstijgingen, invoerrechten, belastingen, overheidsheffingen etc., waar ook ter wereld.

6.1. Betaling dient te geschieden binnen 30 dagen na factuurdatum, tenzij nadrukkelijk anders is overeengekomen. Betaling dient te geschieden zonder verrekening of opschorting uit welke hoofde ook en zonder dat de wederpartij haar betalingsverplichting door beslag onder zichzelf of anderszins mag blokkeren.

6.2. Bij overschrijding van de in het vorige lid genoemde termijn is de wederpartij van rechtswege in verzuim, zonder dat ingebrekestelling is vereist.

6.3. Indien de wederpartij in verzuim is, is zij buitengerechtelijke incassokosten verschuldigd ad 15% van het totaal verschuldigde bedrag, met een minimum van E 225,00 exclusief BTW.

6.4. Indien de wederpartij in gebreke of verzuim is met het (tijdig) nakomen van haar verplichtingen met betrekking tot een overeenkomst of indien duidelijk is dat de wederpartij niet, niet volledig en/of tijdig aan haar verplichtingen jegens leverancier zal kunnen voldoen, dan wel wanneer de wederpartij in staat van faillissement is verklaard, of een verzoek tot faillietverklaring van de wederpartij wordt aangevraagd, de wederpartij onder curatele is gesteld, dan wel te zijner laste enig beslag ligt of er sprake is van liquidatie van zijn bedrijf, heeft leverancier het recht om nakoming uit hoofde van alle tussen partijen bestaande overeenkomsten op te schorten, dan wel de overeenkomsten met de wederpartij, zonder enige ingebrekestelling of gerechtelijke tussenkomst en zonder zelf tot enige schadevergoeding gehouden te zijn, geheel of gedeeltelijk te ontbinden en worden eventuele verplichtingen van de wederpartij uit hoofde van alle tussen partijen bestaande overeenkomsten onmiddellijk opeisbaar.

6.5. Indien leverancier, nadat de wederpartij in verzuim is, betalingsherinneringen of andere verzoeken tot betaling aan de wederpartij richt, doet dit niet af aan het hiervoor bepaalde bij 5.1 t/m 5.4.

7.1. In geval van overmacht heeft leverancier het recht hetzij nakoming van haar verplichtingen jegens de wederpartij op te schorten, hetzij de overeenkomst zonder rechterlijke tussenkomst en zonder zelf tot enige schadevergoeding gehouden te zijn jegens de wederpartij of derden, geheel of gedeeltelijk te ontbinden, zulks ter keuze van de leverancier.

7.2. Onder overmacht wordt verstaan, elke buiten invloed van leverancier liggende of elke voor haar redelijkerwijs niet voorzienbare omstandigheid, die de nakoming van verplichtingen van leverancier uit overeenkomst tijdelijk of blijvend hinderen. Dergelijke omstandigheden zijn in ieder geval, maar niet uitsluitend, (burger)oorlog, oorlogsgevaar, rellen of andere verstoringen van publieke orde, brand, natuurrampen, overstroming, staking, bedrijfsbezetting, beperkende overheidsmaatregelen, in- en uitvoerbelemmeringen, onvoorziene defecten aan machines, storing in de energielevering en het geheel of gedeeltelijk in gebreke blijven van derden van wie zaken of diensten worden ontvangen.

8.1. Al hetgeen door leverancier aan de wederpartij wordt geleverd/nog zal worden geleverd blijft eigendom van leverancier, zolang leverancier nog enig bedrag te vorderen heeft uit enige overeenkomst. Hieronder vallen in ieder geval de aan leverancier op grond van enige overeenkomst verschuldigde prijzen en eventuele vorderingen wegens tekortschieten in de nakoming door de wederpartij. De wederpartij is, zolang zij niet volledig aan al haar betalingsverplichtingen heeft voldaan, niet gerechtigd om de geleverde goederen te vervreemden dan wel te bezwaren.

8.2. Indien duidelijk is dat de wederpartij niet, niet volledig en/of niet tijdig aan haar verplichtingen jegens leverancier heeft voldaan, en zal kunnen voldoen, is leverancier onherroepelijk gemachtigd, zonder dat een ingebrekestelling is vereist, om de nog in eigendom toebehorende zaken voor rekening van de wederpartij terug te halen of te doen terughalen van de plaats waar ze zich bevinden. De wederpartij is verplicht daaraan onmiddellijk haar medewerking, in welke vorm dan ook, te verlenen. Dit voorgaande laat het recht op nakoming, ontbinding en/of schadevergoeding van leverancier onverlet.

8.3. Indien daar naar het oordeel van leverancier redenen voor zijn, heeft leverancier het recht, alvorens tot levering over te gaan, betaling te verlangen of waarborgen te eisen voor de nakoming van de verplichtingen van de wederpartij. Tot die tijd is leverancier gerechtigd haar verplichtingen op te schorten of de overeenkomst te ontbinden, onverminderd haar recht om daarnaast nakoming en/of schadevergoeding te vorderen.

8.4. Indien en zolang leverancier nog eigenaar is van de aan wederpartij geleverde/nog te leveren zaken, zal de wederpartij leverancier onmiddellijk op de hoogte stellen wanneer genoemde zaken in beslag (dreigen te) worden genomen of anderszins door derden aanspraak wordt gemaakt op (enig onderdeel van) genoemde zaken. Bovendien zal de wederpartij leverancier op diens eerste verzoek mededelen waar genoemde zaken zich bevinden.

8.5. De wederpartij staat ervoor in dat een beslag op genoemde zaken zo spoedig mogelijk wordt opgeheven. Bij (dreigend) beslag (voorlopige) surseance van betaling of faillissement aan de kant van de wederpartij, zal de wederpartij de met beslag dreigende derde, de beslagleggende gerechts- of belastingdeurwaarder, de bewindvoerder of de curator onmiddellijk wijzen op de (eigendoms)rechten van leverancier.

8.6. Leverancier heeft ten aanzien van de zaken die zij op grond van enige overeenkomst met de wederpartij onder zich heeft een retentierecht, inhoudende dat leverancier gerechtigd is genoemde zaken onder zich te houden totdat de wederpartij aan al haar verplichtingen, voortkomend uit de overeenkomst, heeft voldaan.

9.1. De wederpartij is verplicht de door leverancier geleverde zaken onmiddellijk na aflevering nauwkeurig te (doen) inspecteren. Eventuele klachten dienen binnen 8 dagen na aflevering schriftelijk bij leverancier op haar kantoor ingediend te zijn. Na het verstrijken van genoemde termijn komt het recht van de wederpartij om zich op non-conformiteit te beroepen van rechtswege te vervallen.

9.2. Reclames geven de wederpartij nimmer enig recht betaling van koopprijs of bijkomende kosten, geheel of gedeeltelijk op te schorten, terwijl elk beroep op verrekening uitdrukkelijk wordt uitgesloten.

9.3. Indien een reclame door leverancier als geldig is aanvaard, dient de wederpartij de desbetreffende zaken franco en verzekerd binnen 8 dagen na de leveringsdatum aan leverancier te retourneren. Tenzij anders wordt overeengekomen worden geretourneerde zaken door leverancier alleen geaccepteerd, indien zij in staat van nieuw verkeren, zulks ter beoordeling van de leverancier.

9.4. Geaccepteerde retourzendingen worden ter keuze van leverancier danwel gecrediteerd tot een door leverancier in redelijkheid vast te stellen bedrag, waarbij de overeenkomst als ontbonden zal worden beschouwd, danwel vervangen door gelijke zaken, zonder dat leverancier gehouden zal zijn tot vergoeding van de kosten, schaden of interessen, door wederpartij en/of derden gemaakt of geleden.

9.5. Reparaties waartoe leverancier niet verplicht is, worden uitsluitend verricht voor rekening van de wederpartij, nadat deze zich schriftelijk met de reparatiekosten heeft akkoord verklaard. De ter reparatie aangeboden zaken moeten franco aan leverancier worden geleverd en zullen niet franco aan de wederpartij worden geretourneerd.

10.1. Voor door de wederpartij geleden schade als gevolg van tekortkoming, onrechtmatige daad of anderszins is leverancier niet aansprakelijk, tenzij de schade rechtstreeks en alleen het gevolg is van grove nalatigheid of opzet van leverancier.

10.2 Voor zover leverancier verplicht zou zijn tot enige schadevergoeding op grond van gebreken aan het geleverde, is deze schadevergoeding beperkt tot maximaal het factuurbedrag dat op het geleverde betrekking heeft.

10.3. Leverancier is niet aansprakelijk voor schade die is ontstaan wegens overschrijding van termijnen, noch voor gevolgschade of indirecte schade, daaronder begrepen schade wegens gederfde winst of gemiste besparingen.

10.4. Leverancier is niet aansprakelijk voor schade aan of vermissing of verloren gaan van zaken die op verzoek van de wederpartij bij leverancier worden opgeslagen. Deze opslag geschiedt te allen tijde voor risico van de wederpartij.

10.5. Leverancier is niet aansprakelijk voor schade die wordt veroorzaakt door derden die op verzoek en met toestemming van de wederpartij bij de uitvoering van de overeenkomst worden ingeschakeld danwel voor schade die wordt veroorzaakt door materialen die op verzoek en met toestemming van de wederpartij door derden worden geleverd. De wederpartij is verplicht genoemde derden voldoende in de gelegenheid te stellen hun werkzaamheden goed te kunnen uitvoeren. De wederpartij zal zich houden aan de eventueel voor deze werkzaamheden en/of dit materiaal geldende voorschriften.

10.6. Leverancier is niet aansprakelijk voor schade veroorzaakt door onoordeelkundig gebruik van het geleverde of door het gebruik daarvan voor een ander doel dan waarvoor het naar objectieve maatstaven geschikt is.

11.1. Alle intellectuele eigendomsrechten op de door leverancier geleverde zaken berusten bij leverancier, tenzij schriftelijk uitdrukkelijk anders wordt overeengekomen.

11.2. Het is de wederpartij zonder uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van leverancier niet toegestaan om op de door leverancier geleverde zaken of op de verpakkingen daarvan aangebrachte merk- of herkenningstekens te wijzigen of te verwijderen of de geleverde zaken of enig gedeelte daarvan te wijzigen of openbaar te maken, of te verveelvoudigen.

11.3. De wederpartij staat ervoor in dat hij volledig gerechtigd is om de aan leverancier ter beschikking gestelde zaken en/of gegevens door leverancier te laten verveelvoudigen, openbaar maken of anderszins bewerken zoals in de overeenkomst nader wordt aangegeven en dat hij daarmee geen inbreuk maakt op intellectuele eigendomsrechten van derden. De wederpartij legt aan leverancier alle benodigde bewijsmiddelen van diens rechten over, zoals bijvoorbeeld(maar niet beperkt tot) een afschrift van een merkinschrijving of licentieovereenkomst.

11.4. In geval van aanspraken van derden terzake van een inbreuk op dergelijke rechten of wanneer het vermoeden bestaat dat met uitvoering van een overeenkomst inbreuk wordt gemaakt op rechten van derden, staat het leverancier vrij die maatregelen te nemen die haar goeddunken, teneinde de gestelde inbreuk op te heffen en de schade terzake zoveel mogelijk te beperken. Indien en voor zover de door leverancier te nemen maatregelen kosten voor de wederpartij met zich meebrengen, is de leverancier daarvoor niet aansprakelijk.

11.5. De wederpartij verleent leverancier vrijwaring voor alle schade en kosten waarvoor leverancier wordt aangesproken als gevolg van door derden gestelde inbreuken op hun intellectuele eigendomsrechten. De wederpartij zal jegens leverancier op diens eerste verzoek afdoende zekerheid stellen voor nakoming van haar hieruit voortkomende financiële verplichtingen jegens leverancier.

11.6. De wederpartij zal leverancier onmiddellijk in kennis stellen van enige aanspraak van een derde terzake van een (dreigende) inbreuk op intellectuele eigendomsrechten met betrekking tot de door leverancier geleverde (nog te leveren) zaken of verrichte (nog te verrichten) werkzaamheden.

12.1. Vorderingsrechten van de wederpartij, niet zijnde een natuurlijk persoon die (mede) handelt in de uitoefening van een vrij beroep of bedrijf, jegens de leverancier verjaren uiterlijk na verloop van één jaar na het ontstaan daarvan.

13.1. Indien de wederpartij een natuurlijk persoon is die niet handelt in de uitoefening van zijn beroep of bedrijf gelden de bepalingen van deze overeenkomst niet indien en voor zover zij vallen onder het bereik van de bepalingen die zijn genoemd in artikel 6:246 en 6:237 BW, alsmede voor zover zij vallen onder het bereik van de voor consumentenkoop bedoelde bepalingen in boek 7 BW.

14.1. Op alle overeenkomsten tussen leverancier en de wederpartij is Nederlands recht van toepassing. Alle geschillen worden in eerste aanleg uitsluitend berecht door de bevoegde Nederlandse rechter, ook indien de wederpartij in het buitenland is gevestigd en een verdrags- of verordeningsbepaling een buitenlandse rechter als bevoegd zou aanwijzen.

Heeft u een klacht?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Uiteraard is het vervelend dat u niet tevreden bent over uw ervaring met Horecakleding4you.nl. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan ons door te geven. Dit kan per e-mail, telefonisch of reguliere post. Beschrijf uw klacht zo precies mogelijk. Wij doen er graag alles aan om uw klacht zo snel mogelijk op te lossen.

Onze gegevens:

4youwebshops.nl
Saffierstraat 211 2403XS Alphen aan den Rijn.
E-mail: info@4youwebshops.nl
Telefoon:06-83677733.

Na ontvangst krijgt u een bevestiging.

Mocht alle inspanningen niet leiden tot ieders tevredenheid, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur, waar wij bij zijn aangesloten, via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Contactgegevens

ADRES

Saffierstraat 211
2403 XS
Alphen aan den Rijn

TELEFOON

06-83677733

INFO

KVK nr.: 55502466
BTW-nummer: NL082851347B03
Bank: Rabobank nr.: 1445.492.47
IBAN: NL87 RABO 0144 5492 47
BIC: RABONL2U